شرایط ارسال محصولات مجموعه ی دیبافر:

در تهران سفارش هاى شما یک هفته تا ده روز کاری پس از ثبت نهايى ،در آدرس مربوط به خدمت شما تحويل داده ميشود.

شهرستان ها، سفارش هاى شما از یک هفته تا ده روز کاری پس از ثبت نهايى ،در آدرس مربوط به خدمت شما تحويل داده ميشود.ارسال به تمام نقاط ايران با پست پيشتاز و هزینه بر اساس وزن کالای شما و درب منزل پرداخت میشود

شما ميتوانيد با تماس با مشاورين فروش ما با شماره 09023039652وضعيت بسته پستى خود را پيگيرى كنيد.

مرجوع كردن و امكان تعويض كالا:

آسودگى خاطر و رضايت مشترى همواره جز الويت هاى دیبافر ميباشد به همين دليل براى سهولت در انتخاب مشترى تا 24 ساعت بعد از دريافت بسته پستى امكان تعويض و مرجوع كردن محصولات دیبافر ميتوانيد اقدام كنيد.

براى باز پس فرستادن محصولات دیبافر كافيست به صورت پست سفارشى به روش پيش كرايه محصول را به دفتر مركزى دیبافر ارسال كنيد.براى دريافت جزئيات ارسال به شماره 09023039652 تماس بگيريد.

متاسفانه امكان تعويض يا مرجوعى كالاهايى كه شرايط زير را دارا باشند نخواهيم داشت زيرا تمام محصولات قبل از ارسال در مرحله كنترل كيفيت چك ميشوند.

محصولاتى كه به هر شكل استفاده شده وارسال انها بیش از 48 ساعت زمان برده است
محصولاتى كه در حراج يا در مسابقات خريد شده باشند.

مالكيت و حق انتتشار كليه فعايت ها، كالاها و خدمات فروشگاه اينترنتى دیبافر بر حسب مورد اينترنتى از مراجعه مربوط مى باشد و فعاليت هاى اين سايت تابع قوانين و مقرارات جمهورى اسلامى ايران مى باشد.

حق انتشار كليه عکس ها و نشانه هاى تجارى ثبت شده و ثبت نشده كه در اين وبسايت استفاده شده متعلق به دیبافر بوده و هرگونه الگو بردارى، كپى بردارى يا انتشارات به هر شكل به صورت كامل يا جزئى از طريق هر كانالى ممنوع و غير اخلاقى بوده و پيگرد قانونى همراه دارد.